Wednesday, May 24, 2006

Alldeles i början av min bloggerkarriär...

...när jag skulle registrera mig så kunde jag inte skilja på termerna "blogger" och "contributor" , vilket resulterade i att när jag trodde jag bara skulle vara en signatur på en annan blogg, så lyckades jag med konststycket att skapa en alldeles egen...

Det var ju inte riktigt meningen och eftersom jag inte hade för avsikt att ha kvar den skulle jag behöva hjälp med att ta bort den. Alternativ döpa om den. För nu när jag kommit igång med mitt bloggande (mer på riktigt) så kanske det skulle vara bra ur ett blogghygieniskt perspektiv att låta mig ha en egn blogg där jag kan ordbajsa hur mcyket jag vill.

Så jag ska testa såhär några dagar för att sedan utvärdera om jag vill ha en egen blogg eller inte i framtiden.

No comments: