Wednesday, October 25, 2006

Uppdatering av denna blogg


Den här sidan kom till i början av min blogg-karriär när jag ännu inte kunde skilja på blogger och contributor. Därför fick jag helt plötsligt en egen blogg, som jag inte använt riktigt. Men när jag nu insett att jag mest babblar om ingenting på andras bloggar, kanske det är bättre att jag lusar ner min egen blogg om ditt och datt och ingenting alls. Här är en bild av mig som femåring då jag fick tillfälle att ha mina älsklingskläder. Bruna manchesterjeans, countryskjorta, slipover och vita (ärvda, lite för stora) basketskor typ converse. Oftast poserad man ju i kläder som mamma valt. Klänningar och spetsblusar och annat. Men när jag gick klädd såhär så kände jag mig fin och "rätt". Det är inte så långt ifrån hur jag går klädd idag...

fotografen, min storebror Daniel, 12 år, var inte så snäll som satte mig med direkt solljus i ansiktet. Dia mellanformat. Men jag ser glad ut...

No comments: