Wednesday, April 09, 2008

NYPREMIÄR för min privata blogg

Jag hade i röran glömt bort att jag hade en egen blogg. Ibland har man inte så mycket att säga. Ibland har man mer att dryfta. Jag har upptäckt att man har större behov att skriva av sig när man tex inte har någon "hemma" att dela alla sina tankar med. Eller när man har fullt upp med andra projekt. Som om summan av ord och tankar är en konstant. Och även om jag inte direkt är typen som kåserar eller bloggar om tendenser i samhället känns det som om jag just nu fått en pånyttfödd lust att skriva på en alldeles egen privat blogg som inte är direkt kopplad till mina projekt eller liknande. Sen har jag ju även andra forum där jag existerar. www.myspace.com/presensfilm och www.myspace.com/resaifland och www.youtube.com/gudrlind samt pulse.plaxocom/gudrunlindfors mm mm. Liksom tidigare finns jag även på www.blogger.com/fridlilja och Honky Tonkers. Dessutom har jag nu skaffat mig - äntligen - en egen digitalkamera så jag kan (när jag lärt mig den) lägga upp små bilder på alla mina sidor och bloggar och därför har jag även en photobucket.com-adress. Den ska jag härmed testa om den fungerar så som jag tänkt...
Vi höres!
Sommarlov i Näsberg 1968

No comments: