Friday, April 11, 2008

Hellsingland Underground

I mitt försök att skriva något här varje dag och lära mig verktyget Photobucket och vilka storlekar de gör bilder i så passar jag härmed på att slå ett slag för mina vänner i det eminenta bandet Hellsingland Underground. Frontmannen Charlie är smama charlie som jag gjorde Sigge Stardust ihop med. Han är numera nästan tvåbarnsfar och boende i Ljusdal. Bandet är precis vad man behöver i dessa tider med Idoler och Schlagers och körslag mm. Kolla in mer på www.myspace.com/hellsinglandunderground
Photobucketv

1 comment:

Lotta said...

Hej hopp Gudrun :)
Jädrans, den här sidan har vaknat till liv vill jag lova, kul !
& för att återkoppla till inläggets titel så har jag en skiva med nämda band att återlämna till lilla dig... vi får ta å ses snart ba !
// kram kram