Thursday, May 08, 2008

Ähum...

...ja det blev ju inte så ofta som jag trott att det skulle bli. Jag har inte övat mig nåt mer med Photobucket och jag har inte tagit en enda bra bild med min nya kamera heller. Jag köpte ju mig en digital snapshot-kamera till mig själv i födelsadagspresent för ungefär en månad sedan, men det är så komplicerat med alla menyer och osexigt med alla programval så jag blir helt konfys...det kommer (förhoppningsvis inte!) kanske att bli som när jag köpte meig en snapshotkamera 135-film för några år sedan. Den blev bara liggandes för jag kom aldrig överens med menyer och autofokus...
Men jag har ju inte legat på latsidan dock. jag har jobbat med logotyper och skivomslag och diverse. I helgen ska vi spela in till en video - igen. Å så ska vi gå på lokal och konsert.

No comments: