Tuesday, May 19, 2009

Skulle du dejta denne man?


















För knappt 10 år sedan fick jag denna bild skickad till mig av en vän som i sin tur fått den av en vän vars bands hemsida hade fått besök av denne mansperson. Detta är bara en av de många bilder som visade mannen poserande i diverse sagofigurutstyrslar. Jag valde vid en utrensning att behålla denna. Kanske den minst konstiga av alla freakiga bilder som han hade lagt upp, ändå. Med tanke på att personen i fråga hade valt att lägga upp bilder på sig själv på ett svenskt punkbands hemsida så utgår jag från att hans exhibitionistiska läggning ger mig moraliskt alibi att lägga upp den såhär många år efteråt. Jag undrar bland annat: Vem är denne man? Varför klär han ut sig i Peter Pan-dräkt? Varför hoppar han framför en lada i sin Peter Pan-dräkt? Varför har jag överhuvudtaget denna bild?

2 comments:

Lotta said...

dejta Peter Pan... Hjälp !
Går inte å kommentera på filmen häråååvanför, men den var kul & cool :)
& en massa fina länkar härvidsidanomåxå ;)

Gudrun said...

Ja, nu har jag äntligen tagit atg i att kolla igenom vad som kunde vara fel och jag har löst det alldeles själv...det känns bra! Tack!