Tuesday, May 05, 2009

A Fork in the Road..

Är inte bara en ny låt av husguden Neil Young. Jag har även kommit dit själv...på ett sätt. I flera års tid har jag lagt ner all tid och kraft på ett hjärteprojekt. En dokumentärfilm. Varje ledig stund utöver arbete och familj har jag ägnat detta i någon form. Research, tankar, skriva och ansöka, kontakta folk, skaffa material och filmat. Men jag har inte varit ensam i projektet (även om man emellanåt kunnat tro det) och nu har all skaparlust och engagemang runnit ut hos mig. Jag är fullständigt dränerad på energi. Jag måste ta ett beslut. Vilken väg ska jag välja...?

6 comments:

Lotta said...

shit va svårt !
hur många ben har din gaffel ;)

Gudrun said...

Två! Av eller på liksom...halmvesyren i mitten som jag gått på hittills orkar jag inte.

Lotta said...

Aaahaa, typ högaffel alltså !
Kanske ett sista på-ryck... ?
Kram

Gudrun said...

..eller så e det en sån som man har när man har hovar och horn...med riktiga hullingar på...
kram!

Lotta said...

.. aj aj aj då, så hett !
jag håller tummarna för att du blir tillfreds med den väg du nu väljer darling...
/ kram kram !

Trubbis said...

Go for it.