Sunday, June 24, 2012

Årets midsommarfirande över...




P och F tittar ut över Mälaren och Lilla Essingen.




Bryggpromenaden vid Gröndals hamn


Gröndals träbåtsvarv är så skevt att det lutar åt...

Och vi kan konstatera att det var ett mycket lyckat arrangemang i miniformat med systersonen P på besök i Gröndal och med kalasväder på midsommaraftonen och med bokslukarväder  och långpromenadväder på midsommardagen. Väldigt trevligt att få fira med familjen igen. Skönt att bara göra ingenting i varandras sällskap. Vår ambition är att nästa år vara ännu några fler från familjen. Det ser lovande ut.

2 comments:

Fanny Stenback said...

Åh vad mysigt! Önskar att jag kunde vara på två ställen ibland, det är så trist att behöva välja. Samma med julfirandet också.

Gudrun said...

Ja, jag har ju inte riktigt det problemet eftersom Anders inte har någon familj alls...så när vi inte kunnat fira med min familj ens så har vi bara haft varandra. Men från och med nu kan väl alltid någon vara med, skulle jag tro. Det bästa vore ju om man hade ett så stort ställe så ALLA kunde vara med. Eller så an man göra som jag gjorde i mina tidigare förhållanden att man växlar och tillbringar varannan jul och varannan midsommar...
Vi var iallafall väldigt glada att ha lite familj omkring oss. Hoppas på Staffan nästa år!